Dygtig SharePoint medarbejder søges til It Operations i GF Forsikring

Vil du med på rejsen fra SharePoint on prem til SharePoint online? 

I GF Forsikring har vi ambitiøse vækstmål, og hos os går det analoge og digitale hånd i hånd. Det stiller helt særlige krav til en moderne it-afdeling, så vi kan understøtte vores kollegaer i at levere den bedste medlemsoplevelse. I It Operations arbejder vi hele tiden på at understøtte forretningen med moderne løsninger, og vi søger en erfaren dygtig Sharepoint Medarbejder, som kan kombinere sin viden om SharePoint med en god forretningsforståelse og gode administrative evner.

Arbejdsstedet er Jernbanevej 65, 5210 Odense N

Dine arbejdsområder

Du bliver en del af Infrastructure & Workplace teamet placeret i It Operations, og du vil referere til teamlederen. Du vil opleve en meget flad organisatorisk struktur og en uformel tone, og du vil have mulighed for at arbejde med en stor grad af frihed og selvstændighed. Du vil i samarbejde med kollegaer i IT have en afgørende indflydelse på migreringen fra ”SP on prem” til ”SP online”, integrationen fra SharePoint til andre systemer og platforme, og den efterfølgende administration og vedligeholdelse af SharePoint.

Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • Implementere, konfigurere og vedligeholde SharePoint
  • Styre adgange, rettigheder og roller
  • Administrere SharePoint online biblioteker
  • Arbejde med intranet og dokumentation og bygge teamsites efter forretningens behov i SharePoint
  • Supportere brugerne
  • Være teknisk ansvarlig for yderligere implementering af SharePoint til forretningsoptimering

Vi forventer, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med SharePoint. Du brænder for den nyeste teknologi, og du kan lide at grave dig ned i opgaven for at finde den bedste løsning. Du er Microsoft tilhænger og vild med at arbejde med Microsoft 365 og selvfølgelig SharePoint. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Data loss prevention under MS365, driftserfaring med SharePoint, bred erfaring med Microsoft 365 herunder Teams og Onedrive og erfaring med Powershell.

Du arbejder selvstændigt og driver proaktivt dine opgaver. Du har styr på dine ting, og du forstår at arbejde agilt, planlægge dine opgaver og skabe struktur og orden, så der skabes et naturligt og vedvarende overblik. Vi ser meget gerne, at du har humor, at du kan lide at dyste i bordfodbold og så du skal trives under en uformel omgangstone, hvor vi sammen taler os frem til løsningerne.

Sidst men ikke mindst så forventer vi, at du kan kommunikere ubesværet både med forretningen, kollegaer i IT og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder en plads i et team, hvor faglig stolthed, frihed under ansvar og store muligheder for at præge sin egen hverdag, bliver blandet med et godt kollegialt sammenhold.

Som medarbejder i GF Forsikring bliver du tilbudt en attraktiv pensionsordning, særlige medarbejdergoder herunder forsikringer med rabat, god kantine- og massageordning og mange sociale arrangementer. Vi tilbyder dig desuden et grundigt introduktionsforløb, hvor vi giver dig et bredt indblik i GF Forsikring, dine kollegaer og vores virksomhedskultur, der er grobund for vores vækst.

Vi har brug for dig hurtigst muligt. Indkomne ansøgninger behandles løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige, så vent ikke for længe!

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt rekrutteringschef Peter Mogensen på info@rekrutteringsgruppen.dk.

Ved enhver henvendelse vedr. dette job bedes ref.nr. A.985.PM oplyst.

Hvis du ønsker at søge denne stilling, kan du sende ansøgning og CV til info@rekrutteringsgruppen.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

SharePoint medarbejder søges til It Operations i GF Forsikring