Vi søger til virksomhed i København

2 dygtige konsulenter til Økonomi- & Administrationssystemer

 med erfaring inden for ejendoms-/boligadministration eller økonomi i relation til ejendomsadministration

 

Virksomheden:

Har leveret løsninger og rådgivning til det danske marked for bolig-/ejendomsadministration i 30 år og tæller i dag ca. 150 medarbejdere i hele DK. Virksomheden har en bred pallette af ydelser til kunderne og er kendt for et meget højt serviceniveau, som bl.a. skyldes meget stor forretningsmæssig viden og professionalisme blandt medarbejderne, som kunderne nyder godt af.

Stillingen:

Du vil bl.a. få ansvar for implementering af løsninger, skulle afholde kurser, yde driftsstøtte, implementere ekstra moduler og gennemføre efteruddannelse af brugerne. Som konsulent er vil du være i konstant udvikling og hele tiden skulle nye ting.

Dig:

Du arbejder i dag som eksempelvis ejendomsadministrator, bogholder/controller eller driftschef i ejendomsadministrationsbranchen (både privat og alment). Men du kan også være økonomimedarbejder eller revisor fra anden branche, hvor du kunne have interesse i at lære om ejendomsadministration. Det vil for de rette kandidater være meget spændende og udfordrende ift. en traditionel økonomistilling.

Uddannelsesmæssigt kan du være finansøkonom eller bachelor med studieretningen ”ejendomsadministration”. HD inden for regnskab og/eller ledelse er også interessant, men det er ikke så væsentligt, hvad du præcis har af uddannelse. Vigtigst af alt er, at du har en relevant økonomi-/regnskabsuddannelse, og vil finde ejendomsbranchen interessant.

Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar, samt arbejde struktureret. Du er serviceminded og kan samarbejde med mange forskellige interessenter både internt og ekstern, og du har stor lyst til at indgå i forskellige teams. Der lægges derfor vægt på, at du har god forståelse for mennesker, kan forklare tekniske løsninger på en let tilgængelig måde og har et stort overblik.

Virksomheden tilbyder:

  • Et udfordrende, spændende og afvekslende job i en fremadrettet organisation med et højt kvalitets- og ambitionsniveau.
  • Medarbejdergoder
  • Attraktiv gagepakke
  • Gode muligheder for selv at forme dagligdagen bl.a. med fleksible arbejdstider.
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kolleger, som er specialister inden for deres fag, en uhøjtidelig omgangstone.

Yderligere information:

For nærmere oplysning om jobbet kontakt venligst Peter Mogensen på info@rekrutteringsgruppen.dk.

Ved enhver henvendelse vedr. dette job bedes ref.nr. A.913.PM oplyst.

Hvis du ønsker at søge denne stilling, kan du sende ansøgning og dit CV til info@rekrutteringsgruppen.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

 

Konsulent til økonomi- og administrationssystemer – København